Kategorie

Informace

Otázky a odpovědi na nejčasteji kladené otázky:



Zboží a e-shop

Objednávka

Vrácení / Výměna / Reklamace

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Zboží a e-shop

Nemohu najít produkt

Máte více možností jak efektivně vyhledávat na našem e-shopu:

Název produktu můžete napsat jako klíčové slovo do vyhledávače umístěného nahoře nad červenou lištou. K vyhledávání na přesný typ telefonu doporučujeme využít vyhledávač na úvodní straně, kde zadáte značku a typ telefonu a ihned uvidíte veškeré produkty přímo určené pro Váš přístroj. Další možností je využít ve Vámi vybrané kategorii (např. Držáky do auta) okénko Vhodné pro: s jehož pomocí naleznete produkty na různá zařízení, bez nutnosti opustit kategorii.

Pokud jste ani tak nebyli úspěšní a myslíte, že by nám produkt neměl v nabídce chybět, napište nám na reloc@email.cz



Co znamená, že je zboží skladem / na objednávku / není skladem ?

Skladem - zboží můžete ihned objednat nebo si jej přijít zakoupit na naši prodejnu. V případě osobního odběru je vhodné u zboží zkontrolovat počet ks skladem, v případě 3ks a méně, doporučujeme produkt zarezervovat objednávkou a zvolit osobní vyzvednutí.

Na objednávku - pokud najedete kurzorem myši u produktu na tuto informaci, rozbalí se okénko, ve kterém ihned zjistíte, kdy může být zboží doručeno.

Není skladem - zboží v tuto chvíli nemáme skladem my ani distributor. O délce jeho dodání si tak netroufáme spekulovat. Jakmile budeme vědět přesnější informaci, status u tohoto zboží se změní.



Objednávka

Vybral jsem si zboží, které chci. Co dál?

Vybraný produkt si pomocí tlačítka Koupit vložte do košíku. Dále si můžete vybrat, jestli chcete pokračovat v nákupu nebo již máte opravdu vše. Pro pokračování v nákupu zvolte možnost Zpět ke zboží. Obsah košíku můžete kontrolovat nahoře na stránce Nákupní košík. Pro pokračování k objednávce zvolte možnost Pokračovat do košíku. Dále si vyberte způsob dopravy a úhrady, který Vám nejvíce vyhovuje a poté stiskněte Pokračovat. Nyní už zbývá pouze vyplnit Vaše kontaktní údaje včetně adresy a Dokončit objednávku. Hotovo.





Objednáno. Jak nyní zjistím, co se děje s mojí objednávkou?

O stavu Vaší objednávky a průběhu zpracování budete v několika krocích informováni pomocí sms nebo emailu, které jste vyplnili do dodacích údajů. V případě dopravy přepravcem, budete následně jím informováni o cestě zboží k Vám.



Vrácení / Výměna / Reklamace

Vrácení

Chci vrátit zboží. Jak a do kdy to mám udělat?

U zboží objednaného přes e-shop, telefonicky nebo e-mailem fyzickou osobou (v objednávce není uveden název firmy nebo IČ) máte možnost odstoupit od kupní smlouvy do 14 dní od převzetí zboží. Ze zákona máte nárok takto objednané zboží vyzkoušet, čímž ale není myšleno zboží nad míru opotřebovat nebo poškodit.

V zákonném uvedené lhůtě tedy musíte:

  • Sdělit nám svůj záměr odstoupit od smlouvy prokazatelným způsobem - nejlépe nám zaslat zboží spolu s kopií kupního dokladu a vyplněným formulářem, který najdete ke stažení ZDE.

  • zboží zašlete na adresu Reloc Trade CZ s.r.o., U družstva Ideál 1516/3, Praha 4, 140 00 nebo jej osobně dopravte na naši prodejnu, která se nachází na téže adrese.

 

V případě, že vrácené zboží bude neúplné, bez originálního obalu, poškozené či viditelně opotřebené, můžeme uplatňovat náhradu škody.

 

Když vrátím zboží ve dvoutýdenní lhůtě, dostanu ihned peníze zpět?

Na naší prodejně Vám peníze za vrácené zboží můžeme vyplatit ihned. V případě zaslání zboží zpět přepravcem, vyplacíme peníze na Váš účet do 14 dnů po obdržení zboží a všech náležitostí, tj. správně vyplněný formulář a kopie dokladu o koupi / nebo písemná žádost o odstoupení od kupní smlouvy, kopie dokladu o koupi a č. bankovního účtu, kam si přejete peníze zaslat. Přiložením těchto náležitostí přímo k vracenému zboží tak návrat peněz znatelně urychlíte.

 

Výměna

Objednané zboží je v pořádku ale chci jej z vlastní vůle vyměnit za jiné

Zboží doručte na adresu Reloc Trade CZ s.r.o., U družstva Ideál 1516/3, Praha 4, 140 00 spolu s řádně vyplněným formulářem a kopií dokladu o koupi / nebo s písemnou žádostí obsahující Váš konkrétní požadavek, kopií dokladu o koupi a doručovací adresu. Nezapomeňte uvést, jakou dopravou si přejete vyměněné zboží obdržet. Naleznete ZDE. Jelikož zákazník požaduje výměnu zboží na vlastní přání, hradí částu za dopravu, popř. dobírku v plné výši.



Reklamace

Jak reklamovat zboží?

Zboží k reklamaci můžete doručit přepravcem nebo osobně na adresu Reloc Trade CZ s.r.o., U družstva Ideál 1516/3, Praha 4, 140 00. K zboží je nutné přiložit správně vyplněný formulář a kopii dokladu o koupi / nebo písemné sdělení o požadavku reklamace zboží včetně popisu vad daného zboží a kopii dokladu o koupi.

V jaké fázi je moje reklamace?

Reklamované zboží zasíláme k posouzení závady dle typu zboží. Během této doby Vám tedy nemůžeme sdělit přesnější informace, dokud se zboží nevrátí k nám. Ihned poté Vás budeme kontaktovat.

Další informace naleznete v Reklamačním řádu